1º Persona
Em dic David i fa un any que fujo d’uns homes que em volen segrestar. Fins
avui. M’acaben de segrestar i no sé on
em porten.
Tot va començar un dia a casa meva. Estava fent deures i em vaig quedar
encantat mirant el meu estoig, que de cop va començar a levitar, em vaig
sobresaltar i va caure damunt la taula. No sabia que acabava de passar, així
que vaig intentar fer-ho. Vaig començar a mirar l’estoig fixament i un altre
cop vaig fer-lo levitar. Els hi vaig ensenyar als meus pares i en lloc de donar-me suport, el que van fer va ser
espantar-se i portar-me al metge. D’allà em van portar a un especialista en
telecinesi i aquest va dir que em tanquessin, que era perillós per el món. Vaig
escapar-me d’aquella sala com vaig poder i vaig marxar lluny. Durant el temps
que vaig estar fugint, em vaig allotjar en una casa on feia les feines a canvi
de menjar i estança. Fins que avui anant a buscar el pa m’han enxampat. Acabem
d’arribar a un lloc que sembla una fàbrica abandonada, però quan entrem veig
que no, que no estic jo sol, hi ha quatre nois més, dos nois i dues noies. M’he
fixat que aquests nois també poden fer el mateix que jo, encara que tenen el
poder més desenvolupat, suposo que és gràcies a aquests homes que es fan dir
supervisors, que els tenen tancats per intentar que els nois controlin el seu
poder.
Tots em miren com si fos diferent o estrany, però no m’importa, només penso
que vull sortir d’aquí com sigui. Ja és de nit i els supervisors han marxat,
com era d’esperar ens han tancat amb clau. Intento fer que la porta surti
disparada però m’estic adonant que jo sol no puc ja que la porta és massa dura
i resistent, em giro i veig a la Maria, en Pol, en Marti i la Carla, preparats
per ajudar-me, s’havien adonat del que volia fer. Acabem de sortir, tots junts
hem enderrocat la porta. Ha sigut en aquest moment quan m’he adonat, que ja havia
guanyat uns amics per sempre que junts ningú ens podrà parar.
3º Persona
En David és un noi diferent dels altres, pot fer coses que ningú més fa, o
això és el que ell creu. Ell és un noi de
10 anys però un mica diferent, és capaç de moure les coses sense
tocar-les, és a dir, pateix de telecinesi. Per culpa d’aquesta raresa feia més
d’un any que fugia dels seus segrestadors. Fins avui, avui l’han atrapat i no
sap on el porten.
Tot just fa un any, fent deures havia descobert, el seu poder s’havia
encantat mirant el seu estoig, que va acabar levitant, en David es va
sobresaltar i l’estoig va tornar a caure. Impactat i una mica espantat pel que
havia passat ho va tornar a provar, però aquest cop a propòsit. Va mirar
fixament l’estoig i va tornar a levitar. Es va quedar amb una sensació estranya
al cos, no sabia si això era bo o dolent així que va anar a dir-ho als seus
pares pensant que reaccionarien bé. Els seus pares van reaccionar molt diferent,
en comptes de donar-li suport, es van espantar molt, creien que el seu fill
patia una anomalia i li van agafar por, així que el van portar a un
especialista en telecinesi. Aquest especialista va dir que el tanquessin ja que
podia fer mal al món. El que els pares d’en David i ell no sabien era que
l’especialista ja s’havia trobat amb quatre casos més com aquests i amb la
complicitat d’uns altres especialistes els van tancar en una fàbrica per tal
d’aconseguir desenvolupar els poders telecinètics. En David, en saber que
l’especialista el volia tancar, va sortir com va poder de la sala i va fugir
ben lluny. Durant el temps que va estar amagat, es va allotjar en una casa on a
canvi de les feines de la casa, la família que vivia allà li donaven estança i
menjar. El que en David no va saber mai, va ser que la família amb qui estava
havia pactat amb l’especialista que el vigilessin, així l’especialista sabia
tots els moviments que feia i si avançava o no amb la telecinesi. I així va ser,
durant tot l’any va estar practicant amb la telecinesi d’amagat ja que tenia
por que li passés el mateix que amb els seus pares. Avui, anant a fer uns
encàrrecs que li havien demanat, uns homes l’han segrestat per endur-se’l a una
fàbrica abandonada on hi ha altres nens amb poders telecinètics.
Els homes han portat en David a la
fàbrica abandonada amb els altres nois, en David s’ha adonat que entre els homes hi ha
l’especialista. La fàbrica és vella però no estava mal cuidada, va observar
ell. En entrar ha vist quatre nois amb un home al costat que es fa dir
supervisor, ja que s’encarrega d’intentar que els nois millorin amb les seves
habilitats. Hi ha dos nois, en Pol i en Martí i dues noies, la Carla i la
Maria, aquests s’han quedat sorpresos en
veure’l entrar per la porta de la fàbrica, no s’esperaven que vingués ningú
més, però a ell no li ha importat, només pensava en sortir d’allà. Ja és de
nit, i els supervisors acaben de marxar, i com era d’esperar, els han tancat la
porta amb clau. En David pensa que pot enderrocar la porta amb els seus poders
telecinètics, però no és així ja que la porta és massa dura i gruixuda. Els
altres nois se’l miren, pensant que no la podria enderrocar ja que ells ho
havien provat molts cops. La Maria una
noia rosseta i simpàtica s’uneix amb en David i per tornar a intentar-ho, tot
seguit s’ha anima la Carla, i després els altres dos nois, junts, han aconseguit
enderrocar-la i així tornar a ser lliures. En aquest moment s’han adonat que acaben
de guanyar una amistat, i que junts ningú els podrà parar.

No hay comentarios:
Publicar un comentario